Sociální intranet
Sociální intranet, to je především bezpečné místo pro otevřenou komunikaci a spolupráci mezi uživateli, které firmám umožňuje naplno využít potenciál svých zaměstnanců.
Dříve se intranety tvořily na principu portálů B2E (business-to-employee) nebo dokumentově orientovaných produktech (typicky Microsoft Sharepoint) nebo měly charakter redakčních systémů. Každá změna byla obvykle složitá, vyžadovala zapojení více lidí včetně IT oddělení a trvala dlouho. Komunikace probíhala téměř výhledně systémem „shora dolů“, obsah rychle zastarával, proto jej uživatelé moc nevyužívali a ve výsledku intranet nepřinášel očekávané přínosy. Dnes se to dělá jinak – s využitím principů sociálních médií.
Firmy si uvědomují, že stojí na prahu transformace svého podnikání, a že musí zrychlovat své procesy, zefektivnit interní komunikaci, podpořit inovace a rychleji reagovat na okolní podněty. K tomu je potřeba maximálně zužitkovat to nejcennější, co firma má - zaměstnance. Je potřeba je zapojit, vhodným způsobem podpořit otevřenou komunikaci a sdílení znalostí.
Moderní intranety stavíme na principu podnikových sociálních sítí s využitím produktů HCL Connections a Web Content Extension for HCL Connections - XCC. Pomocí moderních technologií a adopce principů social business vybudujeme ve vaší firmě jednotnou komunikační platformu, která vám pomůže zlepšit chod celé firmy.
Přehled funkcí sociálního intranetu
- bohatý adresář zaměstnanců – s fotkami, podrobnými kontaktními informacemi včetně popisů pozic a zařazení v organizační struktuře
- weby jednotlivých departmentů, oddělění a skupin
- komunikace mezi odděleními nebo pobočkami se zohledněním přístupových práv
- informace o firmě (pro zaměstnance, majitele, akcionáře apod.)
- sdělení managementu (leadership blog)
- závazná i nezávazná pravidla komunikace, etický kodex apod.
- popisy standardizovaných postupů (nákup vizitek, dopravní nehoda, ztráta klíčů)
- šablony firemní komunikace – loga, prezentace, hlavičkový papír, vzorové dopisy apod.
- organizační předpisy – směrnice, nařízení, pokyny
- sdílení souborů
- týmové prostory
- úkoly a jejich sledování – zápisy z porad apod.
- řízení projektů
- sledování libovolného obsahu a aktulizace stavu – proud událostí nebo e-mailové notifikace
- elektronický firemní časopis
- firemní kalendáře, výročí aj.
- užitečné informace pro nové zaměstnance (onboarding)
- galerie fotografií
- firemní jubilea
- firemní ocenění
- firemní soutěže
- ideace a hlasování o nápadech
- vytváření dotazníků
- události a registrace účastníků – např. organizace školení
- nástroje pro uchováníní znalostí – diskusní fóra, wiki
Propojení a integrace
- integrace a konektory do HCL Notes, HCL Verse, HCL Filenet a další
- integrace a konektory do MS Windows, MS Outlook, World, Excel, Powerpoint
- nativní aplikace pro Android a Apple iOS
- integrace a konektory do Mac OS
- integrace s dalšími systémy – e-mail, Twiter, Facebook a prakticky libovolné další
Bezpečná komunikace
Naše řešení je určené pro prostředí větších a středních firem, a proto obsahuje všechny obvyklé prvky zabezpečení. Intranet je možné provozovat na vašich serverech, v našem privátním cloudu WhiteCloud nebo z veřejného cloudu – záleží jen na vašem rozhodnutí.
Základní bezpečnostní vlastnosti:
- autentizace uživatelů s možností napojení na firemní adresáře (LDAP, MS Active Directory)
- řízení přístupových práv jendotlivých uživatelů (autorizace) na několika úrovních
- single sign-on (SSO)
- šifrování veškeré komunikace
- správa mobilních klientů (MDM)
- …a řadu dalších
Instalací to nekončí…
Naše služby zahrnují kompletní řešení a péči o zákazníka – to znamená, že vám nový intranet pomůžeme navrhnout, dodáme technologii, zaškolíme uživatele a aktivně vám pomůžeme s osvojováním moderních forem vnitrofiremní komunikace a spolupráce. Přesvědčte se, jak by moderní intranet mohl pomoci právě vám a kontaktujte nás ještě dnes!