Hero

Sociální intranet

Sociální intranet, to je především bezpečné místo pro otevřenou komunikaci a spolupráci mezi uživateli, které firmám umožňuje naplno využít potenciál svých zaměstnanců.

Dříve se intranety tvořily na principu portálů B2E (business-to-employee) nebo dokumentově orientovaných produktech (typicky Microsoft Sharepoint) nebo měly charakter redakčních systémů. Každá změna byla obvykle složitá, vyžadovala zapojení více lidí včetně IT oddělení a trvala dlouho. Komunikace probíhala téměř výhledně systémem „shora dolů“, obsah rychle zastarával, proto jej uživatelé moc nevyužívali a ve výsledku intranet nepřinášel očekávané přínosy. Dnes se to dělá jinak – s využitím principů sociálních médií.

Firmy si uvědomují, že stojí na prahu transformace svého podnikání, a že musí zrychlovat své procesy, zefektivnit interní komunikaci, podpořit inovace a rychleji reagovat na okolní podněty. K tomu je potřeba maximálně zužitkovat to nejcennější, co firma má - zaměstnance. Je potřeba je zapojit, vhodným způsobem podpořit otevřenou komunikaci a sdílení znalostí.

Moderní intranety stavíme na principu podnikových sociálních sítí s využitím produktů HCL Connections a Web Content Extension for HCL Connections - XCC. Pomocí moderních technologií a adopce principů social business vybudujeme ve vaší firmě jednotnou komunikační platformu, která vám pomůže zlepšit chod celé firmy.

Přehled funkcí sociálního intranetu

  • bohatý adresář zaměstnanců – s fotkami, podrobnými kontaktními informacemi včetně popisů pozic a zařazení v organizační struktuře
  • weby jednotlivých departmentů, oddělění a skupin
  • komunikace mezi odděleními nebo pobočkami se zohledněním přístupových práv
  • informace o firmě (pro zaměstnance, majitele, akcionáře apod.)
  • sdělení managementu (leadership blog)
  • závazná i nezávazná pravidla komunikace, etický kodex apod.
  • popisy standardizovaných postupů (nákup vizitek, dopravní nehoda, ztráta klíčů)
  • šablony firemní komunikace – loga, prezentace, hlavičkový papír, vzorové dopisy apod.
  • organizační předpisy – směrnice, nařízení, pokyny
  • sdílení souborů
  • týmové prostory
  • úkoly a jejich sledování – zápisy z porad apod.
  • řízení projektů
  • sledování libovolného obsahu a aktulizace stavu – proud událostí nebo e-mailové notifikace
  • elektronický firemní časopis
  • firemní kalendáře, výročí aj.
  • užitečné informace pro nové zaměstnance (onboarding)
  • galerie fotografií
  • firemní jubilea
  • firemní ocenění
  • firemní soutěže
  • ideace a hlasování o nápadech
  • vytváření dotazníků
  • události a registrace účastníků – např. organizace školení
  • nástroje pro uchováníní znalostí – diskusní fóra, wiki

Propojení a integrace

  • integrace a konektory do HCL Notes, HCL Verse, HCL Filenet a další
  • integrace a konektory do MS Windows, MS Outlook, World, Excel, Powerpoint
  • nativní aplikace pro Android a Apple iOS
  • integrace a konektory do Mac OS
  • integrace s dalšími systémy – e-mail, Twiter, Facebook a prakticky libovolné další

Bezpečná komunikace

Naše řešení je určené pro prostředí větších a středních firem,  a proto obsahuje všechny obvyklé prvky zabezpečení. Intranet je možné provozovat na vašich serverech, v našem privátním cloudu WhiteCloud nebo z veřejného cloudu – záleží jen na vašem rozhodnutí.

Základní bezpečnostní vlastnosti:

  • autentizace uživatelů s možností napojení na firemní adresáře (LDAP, MS Active Directory)
  • řízení přístupových práv jendotlivých uživatelů (autorizace) na několika úrovních
  • single sign-on (SSO) 
  • šifrování veškeré komunikace
  • správa mobilních klientů (MDM)
  • …a řadu dalších

Instalací to nekončí…

Naše služby zahrnují kompletní řešení a péči o zákazníka – to znamená, že vám nový intranet pomůžeme navrhnout, dodáme technologii, zaškolíme uživatele a aktivně vám pomůžeme s osvojováním moderních forem vnitrofiremní komunikace a spolupráce. Přesvědčte se, jak by moderní intranet mohl pomoci právě vám a kontaktujte nás ještě dnes!

© 2025 Whitesoft s. r. o.