WhiteSafe
WhiteSafe je aplikace pro HCL Notes/Domino R6 a vyšší, která slouží k bezpečnému ukládání hesel, licencí, přístupových kódů a dalších citlivých údajů.
Bezpečná databáze citlivých údajů
Platforma HCL Notes/Domino je již mnoho let zárukou té nejvyšší úrovně v oblasti bezpečnosti dat. Proto je ideálním prostředím i pro ukládání citlivých informací, jako jsou hesla, licence, přihlašovací účty, sériová čísla, PIN kódy, certifikáty a další podobné údaje. Pro tyto účely jsme vyvinuli aplikaci WhiteSafe, určenou pro HCL Notes/Domino R6 a vyšší.
U každého záznamu v databázi WhiteSafe lze snadno vybrat osoby, které mají mít konkrétní záznam dostupný. To znamená, že uživatel vidí pouze své a o cizích neví, že v databázi existují. Každý záznam je šifrován unikátním klíčem, takže ani při odcizení celé databáze a znalosti identity majitele jej nelze získat.
Pro rychlejší udělení přístupu pro více uživatelů najednou je možné použít tzv. týmy, jejichž složení se definuje v Domino Directory. V okamžiku uložení záznamu se dohledají aktuální členové týmu a explicitně se jim nastaví přístup.
U záznamů lze nastavit termín začátku a konce platnosti (expirace). Pro lepší orientaci jsou záznamy barevně odlišeny (modrá – platnost v budoucnosti, zelená – právě v platnosti, červená – již expirováno). U každého dokumentu lze nastavit připomínku, která ve stanoveném předstihu e-mailem upozorní na blížící se událost.
Záznamy je možné řadit podle typu, kategorie, přístupu, data nebo je zobrazit v kalendářovém pohledu. Dále je možné zvolit řazení podle zákazníků, obchodních partnerů apod. vyhledáním z volitelné externí databáze, např. CRM (modul Contact Management viz Business Integrator).
Hesla u nových záznamů lze zadávat ručně nebo si je nechat automaticky vygenerovat. WhiteSafe umožňuje při tvorbě hesla zvolit jeho sílu, tj. délku a použití číslic a speciálních znaků.
Dalším opatřením pro vyšší bezpečnost je funkce Zabránění kopírování. Tato volba znemožní kopírování jakékoliv části textu, celého dokumentu, jeho tisk či přeposlání e-mailem.
Běžní uživatelé, kteří nemají právo odstraňovat z databáze záznamy, je mohou přesunovat do složky Archiv. Odtud je může obnovit nebo trvale odstranit pouze administrátor s patřičnými právy.
Uživatelské předvolby nabízí individuální nastavení fontu pro lepší čitelnost hesel (rozlišení znaků „l“ a „1“, „O“ a „0“ atd.), předvyplnění polí formuláře výchozími hodnotami včetně automatického vygenerování hesla zvolené síly a další nastavení.
Základní vlastnosti
- vysoká úroveň zabezpečení dat
- řazení záznamů podle zákazníka, typu, kategorie, přístupu a data expirace
- kalendářový pohled s daty expirací
- upozornění e-mailem na blížící se konec platnosti záznamu
- barevně odlišené záznamy podle začátku a konce platnosti
- bezpečné mazání záznamů (složka Archiv) s možností obnovy
- funkce generování hesel požadované síly
- uživatelské předvolby pro individuální nastavení
- snadné nastavení přístupu jednotlivcům nebo celým týmům
- třídění záznamů podle zákazníka z volitelné externí databáze klientů (např. modul Contact Management viz Business Integrator)
- systémové požadavky – HCL Notes/Domino R6 a vyšší
Reference
Obrázky
Záznamy podle zákazníka | Záznamy podle přístupu |
Kalendář se záznamy | Nový záznam |
Nový záznam s rychlým nastavením přístupu podle týmů a poboček | Uživatelské předvolby |